Setveni koledar

Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Svetujemo

6 trikov za vedno urejeno delovno mizo

Imate na delovni mizi nered? Presenečeni boste, kako bolj produktivni boste, če boste upoštevali nasvete za vedno urejen delovni kotiček.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
T. S. P.
31. 5. 2020 | 10:27
22. 10. 2024 | 11:12
3:07

Ohranjanje reda na vaši delovni mizi je izredno pomembno. Urejen delovni kotiček namreč pomaga pri izboljšanju produktivnosti in pozornosti. Okolje namreč zelo vpliva na naše počutje in mišljenje ter sposobnost spopadanja z vsakodnevnimi izzivi.

Digitalizacija

Na naši delovni mizi se najhitreje nabere papir. Da bi se izognili kupom in mrzličnemu iskanju tistega pomembnega lista, je najbolje, da vse spravimo v digitalno obliko. To lahko storimo s skeniranjem ali pa s fotografiranjem in hranjenjem na pametnem telefonu ali v oblaku. Na voljo imamo tudi precej aplikacij, ki analogne papirje spremenijo v digitalne dokumente.

PREBERITE ŠE: MARIE KONDO: 5 NASVETOV ZA UREDITEV PISARNE ALI DELOVNEGA KOTIČKA

Ježek trakovi

Da bi bile elektronske naprave vedno na svojem mestu, uporabite ježek trak. En kos zalepite na tipkovnico, drugega na mizo ali pa rob mize. Tako boste tipkovnico lahko umaknili na varno mesto, mizo pa boste imeli prazno in pripravljeno za kakšno drugo delo. Z ježek trakovi boste lahko uredili tudi številne električne kable na svoji delovni mizi, če uporabljate klasični osebni računalnik.

Krpa iz mikrovlaken

Pri roki imejte krpo iz mikrovlaken. Z njo boste lahko obrisali ekran, tipkovnico, zvočnike, tiskalnik. Z rednim brisanjem se boste izognili različnim madežem in prahu. Po koncu dela pokrijte tipkovnico s krpo in preprečite nabiranje prahu med tipkami.


Reciklirajte

Aluminijasto škatlo za piškote ali druge sladkarije lahko uporabite za shranjevanje USB ključkov. S tem se boste izognili brskanju po predalih in mizi, ko jih boste nujno potrebovali. Škatle lahko uporabite še za shranjevanje sponk, polnilcev za telefon ali prenosni računalnik in druge manjše predmete.

Oznake

Vse mape z dokumenti in škatle s predmeti označite. Tako boste točno vedeli, kje imate kaj shranjeno in v katero škatlo morate pogledati, da boste našli tisto, kar iščete. Poleg tega pa boste stvari vedno pospravljali na isto mesto.

Predali in police

Vsi imamo na delovni mizi stvari, ki jih nočemo ali ne moremo zavreči. Če imate radi pospravljen delovni kotiček, vse stvari, ki jih potrebujete ali ne morete zavreči, pospravite v predale ali na police. Škatle za čevlje so odličen pripomoček za shranjevanje. Če vam ni všeč njihov zunanji videz, ga lahko z nekaj zavijalnega papirja in lepila spremenite.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine