Marie Kondo: 5 nasvetov za ureditev pisarne ali delovnega kotička

8. 10. 2019 | Besedilo: T. S. P. | Fotografije: Shutterstock

delovni kotiček, pisarniška miza, urejanje, pospravljanje, Marie Kondo

Če ste mislili, da je kraljica pospravljanja Marie Kondo, uredila že vse kotičke, se motite. Izredno zaposlena z vodenjem svojega podjetja, snemanjem oddaje in izobraževanjem, se je zdaj lotila urejanja delovnih kotičkov in pisarn. Prihodnjo pomlad bo namreč izšla njena nova knjiga Joy at Work (Iskrica veselja v službi, op. p.), ki bo v pomoč predvsem pisarniških delavcem, saj si bodo z njeno pomočjo lahko delovni kotiček uredili tako, da bodo v njem vedno sedeli dobre volje.

»Priročnik ponuja zgodbe, študije in strategije za odpravljanje nereda in ustvarjanje navdihujočega delovnega okolja,« je napovedala Marie Kondo, ki se je pisanja lotila zaradi številnih prošenj, kako urediti delovne kotičke oziroma pisarne.


Pisarna ali pisalna miza lahko zelo hitro postane neurejena. Na njej se kopičijo papirji, dokumenti, po malici ostanejo drobtine, tipkovnica je polna madežev … Ko nas nered začne omejevati pri delu, nismo več učinkoviti, nimamo svežih idej, pogled na neurejeno mizo nas spravlja ob živce. Marie Kondo izpostavlja pet nasvetov, kako ustvariti čim bolj zadovoljno delovno okolje.

Uredi svojo mizo

Prvi korak do boljšega delovnega okolja je urejena pisalna oziroma pisarniška miza. Ko se lotimo pospravljanja pisarne, se moramo najprej lotiti kotička, kjer preživimo večino delovnega časa.

Za pospravljanje si vzemi cel dan

Marie Kondo je prepričana, da bi si vsak zaposleni za pospravljanje svojega delovnega kotička moral vzeti cel dan. V svojem novem priročniku nadrejene prepričuje, naj občasno organizirajo »festival pospravljanja«.

Minimalizem

Prostor na pisalni ali pisarniški mizi je zelo pomemben. Na njej mora biti samo toliko stvari, kolikor jih potrebujemo: računalnik, tipkovnica in miška. Lahko pa dodamo nekaj stvari, ki v nas zanetijo iskro veselja: uokvirjeno fotografijo, sobno rastlino ali sveže rože.

Kabli naj bodo urejeni

Zapleteni kabli so vir frustracije, zato jih moramo urediti tako, da nam vzbujajo zadovoljstvo. Marie svetuje, da kable, polnilce in druge pripomočke spravimo v manjše vrečke in pospravimo v predal. Če je možno, izberimo kable različnih barv, ki nas bodo razveselili vsakič, ko jih bomo vzeli iz predala.

Ne pozabite na digitalno okolje

Tudi v digitalnem okolju se lahko srečamo z neredom. Na namizju imamo preveč ikon, v elektronskem nabiralniku pa kup neodprte pošte. Marie Kondo svetuje, da se z vso elektronsko pošto soočimo naenkrat. Na koledar si označimo dan, ko bomo počistili nabiralnik, in si vzemimo nekaj ur časa, da pregledamo vso pošto in izbrišemo tisto, ki je ne potrebujemo več.

Tudi vonj je pomemben

Z aromo, ki nam je všeč, se bomo lažje osredotočili na delo. Marie svetuje, da se pred uporabo raznih dišal posvetujemo s sodelavci v bližini in morda izberemo takšno, ki bo všeč tudi drugim.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE