
Zanimanje za klime začne naraščati marca, v glavni sezoni pa je število iskanj do šestkrat višje od letnega povprečja, kaže analiza spletnega iskanja, ki jo je pripravil portal za primerjalno nakupovanje ceneje.si. To obdobje se začne junija in ima vrh v juliju, povpraševanje pa kljub zaključevanju poletne sezone ostane nad povprečjem tudi v avgustu.
»V primerjavi s predsezonskim obdobjem od januarja do maja 2015 letos beležimo več kot 150-odstotno rast ogledov v kategoriji klimatskih naprav. Na podlagi trenutnega trenda julija pričakujemo do pol milijona ogledov različnih naprav, glavna sezona zanimanja za klime pa se bo nadaljevala tudi v avgustu,« so sporočili s ceneje.si.
Po njihovih podatkih se več kot polovica uporabnikov zanima za stenske naprave srednjega cenovnega razreda – v razponu od 400 do 800 evrov, dobra tretjina za naprave nad 800 evrov, manj kot petina uporabnikov pa za cenejše različice.
Po številu ogledov vodi znamka Gorenje. Njen delež do vključno maja znaša skoraj petino vseh ogledov stenskih klimatskih naprav. Sledijo Mitsubishi, Panasonic, Daikin in Samsung. Pregled demografske strukture kaže, da so trije od petih obiskovalcev, ki se zanimajo za tovrstne naprave, moški, največ zanimanja pa je v starostni skupini od 25 do 44 let.