Letošnji kampanji Pozor(!)ni za okolje se je pridružilo 22 partnerjev, ki so organizirali predavanja strokovnjakov s področja okoljevarstva, nagradne kvize in ustvarjanje eko novoletnih okraskov, osrednji del pa je predstavljalo tekmovanje v ločevanju odpadkov med več kot 6000 dijaki s sodelujočih srednjih šol na Gorenjskem. Dijaki so se v pravilnosti ločevanja odpadkov merili vse od novembra lani do konca aprila letos, v času tekmovanja pa je gorenjske srednje šole štirikrat nenapovedano obiskala EKOmisija. Ta je uspešnost posamezne šole presojala na podlagi štirih meril: ločevanje odpadkov zunaj šole, znotraj šole in v zbornici ter učinkovitost vzpostavljenega sistema zabojnikov za ločevanje. Tudi letos je naziv najboljše dobila Srednja šola za lesarstvo Šolskega centra Škofja Loka.
Direktor proizvodnje v družbi Goodyear Dunlop Sava Tires, ki je pobudnik kampanje, Andrew Harper, je ob zaključku tekmovanja poudaril, da so jim je s kampanjo uspelo izboljšati odnos do okolja: »Ker se zavedamo, da sprememb ne moremo doseči čez noč, bomo akcijo nadaljevali tudi prihodnje leto, in sicer v še širši obliki.« Ob začetku naslednjega šolskega leta bodo tako med drugim predvidoma predstavili rezultate ta mesec izvedene raziskave o odnosu dijakov do ločenega zbiranja odpadkov, jeseni pa načrtujejo tudi ponovno tekmovanje v ločevanju odpadkov.