Po Dunaju od leta 2025 le še z električnimi taksiji

Dunajski taksiji bodo kmalu le še električni. Z letom 2025 naj bi dovoljenje za obratovanje v Avstriji dobili le še taksiji z ničelnimi stopnjami emisij toplogrednih plinov.

Več kot 99 odstotkov dunajskih taksijev trenutno še ni električnih, zato se je Dunaj priključil pilotnemu projektu, ki predvideva električne taksije in prav posebno tehnologijo polnjenja.

Graško podjetje Easelink je razvilo sistem polnjenja, s katerim želijo taksi podjetjem poenostaviti prehod na električne avtomobile. Sistem sta do sedaj podprli mesti Dunaj in Gradec. V prihodnjih dveh letih bodo na Dunaju tako postavili osem polnilnih mest in zagotovili 56 vozil, opremljenih s to tehnologijo. Voznik avtomobila ne priklopi na polnilnico, temveč bo avto, ki je na podvozju opremljen s spojnikom, zgolj s pritiskom na gumb povezal s polnilno ploščo na tleh.

»Plošča je v bistvu polnilna točka, ki se polni enako kot ostali polnilni stebri. Elektrika potuje iz omrežja in nato avtomatsko s plošče v avtomobil,« je povedal ustanovitelj podjetja Easelink Hermann Stockinger. S pomočjo te plošče bodo vozniki lahko taksi napolnili, ne da bi avto zapustili ali iskali električne polnilnice.

»Gre za inovativen projekt v mednarodnem prostoru, ki bi lahko trajnostno spremenil mestni promet. S prehodom na električne taksije pridobi tako mesto kot tudi njegovi prebivalci. Tako znižujemo količino izpustov in glasnost prometa, hkrati pa izboljšujemo kakovost zraka v našem lepem mestu,« je razložil dunajski mestni minister za finance in gospodarstvo Peter Hanke

Pri projektu sodeluje tudi dunajsko energetsko podjetje Wien Energie, ki bo za polnilne plošče zagotavljalo elektriko iz obnovljivih virov. Ker je projekt šele v pilotni fazi, cena polnilnega sistema še ni znana. Prve polnilne plošče za taksije pa bodo na Dunaju postavili v tretjem okrožju.

!!galerija!!


Dunaj - inkubator zelenih idej

Mesto Dunaj sicer velja za inkubator zelenih idej, saj zadnja leta ogromno truda in prizadevanj namenjajo okolju prijaznim rešitvam. Tako so poleti predstavili idejo o tem, da bi potniki dunajskih tramvajev med vožnjo v službo ali šolo spotoma po mestu dostavljali pakete, s čimer bi prihranili 20 odstotkov izpustov ogljikovega dioksida. Prav tako spodbujajo javni prevoz, kjer že več let zapored prodajo več letnih vozovnic, kot je registriranih avtomobilov, veliko pozornost pa posvečajo tudi ravnanju z odpadki in učinkoviti rabi energije. 

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE