Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novogradnje

V Lumarju pričakujejo rekordno leto

Podjetje Lumar, ki je bilo zadnji dve leti del avstrijske skupine Green Building Group, je od prejšnjega tedna znova družinsko podjetje. S predvidenimi 11,5 milijoni evra prihodkov od prodaje bodo letos presegli rekordno prodajo iz leta 2011. »To je rezultat uspešne prodaje na tujih trgih in naše sposobnosti hitrega prilagajanja nastalim razmeram,« je na včerajšnji tiskovni konferenci dejal direktor podjetja Marko Lukić.
Ba. P.
18. 9. 2017 | 13:14
21. 10. 2024 | 17:14
3:58

Po besedah direktorja Lumarja Marka Lukića in prokurista družbe Milana Lukića so z odkupom družbe od avstrijske skupine omogočili, da Lumar ostane zdravo podjetje, saj ima skupina nekaj finančnih težav. Prepričana sta, da je denar, ki so ga odšteli za nakup (5,3 milijona evrov), varno naložen. »Tako kot v marsikaterem zakonu se, ko mine prva zaljubljenost, zgodi, da pridejo na plan realna dejstva. Spoznali smo, da je Lumar za to skupino morda tehnološko preveč napreden. Pojavil se je strah, da se ne bi mogli razvijati po začrtani poti,« je pojasnil Marko Lukić.

Z avstrijsko skupino so se po njegovih besedah razšli v dobrih odnosih, saj morajo dokončati še nekaj skupnih poslov, za katere so že sklenjene pogodbe, prav tako ni izključil možnosti ponovnega sodelovanja v prihodnosti. Pridružitev Green Building Group je sicer imela pozitivne učinke, saj jim je tudi zaradi združitve uspelo vzpostaviti precej poslovnih stikov v Avstriji, njihove hiše pa so se uveljavile kot kakovostni izdelki, kar jim je na široko odprlo vrata na avstrijskem trgu.

V Lumarju glede na primerljive rezultate v panogi dosegajo nadpovprečne rezultate, vseskozi imajo bonitetno oceno A1, zaposlenim izplačujejo nadpovprečne plače, v letih krize niso odpuščali in še vedno delajo s svojimi stalnimi podizvajalci in partnerji. »Stabilno in konstatno želimo poslovati tudi v prihodnje, saj to zadovoljuje naše zastavljene cilje in pomeni varnost za vse zaposlene ter obstoječe in nove kupce hiš Lumar,« je dejal Marko Lukić in dodal, da bodo s predvidenimi 11,5 milijona evra prihodkov od prodaje v letošnjem letu (kar je 13 odstotkov več kot lani)  presegli rekordno prodajo iz leta 2011, kar je po njegovih besedah rezultat uspešne prodaje na tujih trgih in sposobnosti podjetja hitremu prilagajanju nastalim razmeram.

Kakor je poudaril, jim vse našteto uspeva z majhnim, a zelo homogenim timom ljudi, ki so strokovnjaki na svojem področju. V podjetju je 60 zaposlenih, vsi so zaposleni za nedoločen čas, pri tem pa prejemajo v povprečju od 30 do 50 odstotkov višje plače od povprečja v panogi. Podjetje svoje dobavitelje in podizvajalce, s katerimi sodelujejo že dolga leta, poplačuje pred rokom.

V zadnjih dveh letih jim je uspelo povečati delež izvoza z deset na 45 odstotkov in če leta 2012 še niso beležili večjega prometa v Švici in Avstriji, so zdaj na omenjenih trgih zelo prisotni. Še naprej so prisotni tudi v Italiji, ki pa se po Lukićevih besedah srečuje s podobnimi gospodarskimi izzivi kot Slovenija. Tudi zato so se lotili iskanja novih trgov in bili pri tem po Lukićevih besedah zelo uspešni. Med drugim načrtujejo gradnjo naselja vzorčnih hiš Blaue Lagune na Dunaju, s katero želijo še okrepiti svojo prisotnost na avstrijskem trgu.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine