Ledine na trgu s personalizacijo ročajev ne orje kakšen ameriški konglomerat, temveč slovensko podjetje Griffing, ki postavlja mednarodne trende za prihodnost.
Številni oblikovalski slogi in premium ponudba z možnostjo personalizacije so pri ročajih za vhodna vrata redkost. Proizvajalci sicer ponujajo različne oblike, velikosti in funkcionalnosti, številni pa pri osebnih željah potegnejo črto in kupce postavijo pred vnaprej določeno ponudbo.
V Griffingu so šli še stopničko višje in oblikovali premium linijo ročajev, ki jih drugje na trgu težko najdemo. Ogrodje ročaja je iz nerjavečega jekla, sredina pa je zapolnjena z različnimi dekorativnimi personaliziranimi vstavki, na katerih je možen tudi digitalni tisk z motivom po lastni želji. Fotografija hišnega ljubljenčka tako lahko pozdravi goste na ročaju vhodnih vrat, še preden vstopijo v hišo.
Urban Češarek, lastnik podjetja Griffing, pojasnjuje, da je personalizacija lahko zgolj prilagoditev standardnih ročajev z namenom odražanja osebne note končnega uporabnika, ali pa se linijo ročajev izdela po želji kupca, s katerim se sodeluje že od razvojne stopnje dalje.
Izdelave ročajev po meri po navadi nastane, ko ima stranka v mislih že obliko ročaja, ki je trg ne ponuja. Z razvito idejo in načrti se obrne na proizvajalca vhodnih vrat ali ročajev, nato pa se začne usklajevanje. Pri tem Češarek poudarja, da so ideje velikokrat izjemno kreativne in vrhunske, da pa se mora za funkcionalnost in uporabnost upoštevati tudi zakonitosti materialov.
Vstavki so lahko različnih barv in materialov ter se prilagajajo videzu vhodnih vrat. Ročaj iz nerjavečega jekla, ki ima leseni vstavek, še posebej poudarja temnejša vrata in zaradi kontrasta ustvari videz modernosti.
Izjemno popularna črna barva lahko krasi lesena ali svetlejša vrata, vstavek pa je iz aluminija ali stekla. Najbolj drzni radi izstopajo z močnimi barvami, ki jih kombinirajo s kakšnimi dodatki ali barvami na fasadi ali zgolj rožami na oknu.
Videz homogenosti pa najlepše prikazujejo vhodna vrata, ki imajo enak material vgrajen še v ročaj kot dekorativni vstavek. »Vav« učinek in trend prihodnosti pa predstavlja digitalni tisk, prek katerega se najbolj izraža kreativnost.
Goste lahko pred vstopom v hišo pozdravi napis na predpražniku ali pa je ta napis natisnjen na ročaj, ki je v vidnem polju. Tudi hišne številke so lahko pripravljene iz različnih materialov in pritrjene na fasado hiše, lahko pa so že natisnjene na ročaj z naslovom in priimkom družine. Najbolj vizualni tipi oseb pa si izberejo tiskanje fotografij (na primer domačega psa, smešnih muck, zabavnih fotografij družine itd.) ali različnih motivov (na primer morskih valov, zasneženih gora, svetlikajočih se zvezd itd.).
Podnevi svetlikajoča se fasada, ponoči pa videz skrivnostnosti z ambientalnimi LED-svetili v ročaju ali na fasadi.
Če je ambientalno LED-svetilo v ročaju, je vgrajeno na zadnjo stran. V Griffingu pojasnjujejo, da gre za posebne neklasične trakove z boljšo kakovostjo. LED-trak je pritrjen tako, da se ne odlepi, uporabnik pa ga ne more poškodovati ali odtrgati. Sveti več kot 50.000 ur, v primeru poškodb ali napak pa je menjava traku preprosta.
Novost na trgu pa so ambientalna LED-svetila za fasado, ki se stilsko skladajo z ročajem na vhodnih vratih. Videz je enak, vstavek je lahko personaliziran, nima pa funkcije odpiranja, saj je vgrajen na fasado.
Naročnik oglasnega sporočila je Griffing, d.o.o.