Na stojnicah »Iz domačih krajev« ponujajo kupcem sveže pridelke večjih in manjših pridelovalcev, tudi pridelke manjših kmetij.
»Vemo, da je samopreskrba v Sloveniji nizka, za sadje in zelenjavo pod 40 odstotkov, če je sezona dobra. Zato si prizadevamo za stabilno sodelovanje z dobavitelji, že letos se dogovarjamo, kaj in koliko naj sadijo za prihodnjo sezono. Na letni ravni že zdaj prodamo več kot 18.000 ton slovenskega sadja in zelenjave. S tržnicami želimo te pridelke še bolj približati slovenskemu potrošniku in s tem vzpostaviti partnerski odnos s kmeti, zadrugami in drugimi pomembnimi igralci na tem trgu. Več kot tri tisoč kvadratnih metrov prodajnih površin v naših večjih trgovinah smo namenili prodaji izključno slovenskega sadja in zelenjave. V nadaljevanju pa bomo poskušali ves ta koncept prenesti tudi v manjše trgovine in še bolj v lokalno preskrbo,« pravi Igor Maroša, član uprave za operativno področje Mercator trgovina Slovenija in Hrvaška.
Skupaj z dobavitelji so tako najbolj konkretno pokazali, kako lahko deluje zelenjavna veriga, za katero so se ob težavah pri prodaji trgovinam ob že tako skromni ponudbi domačega pridelka na trgu zavzemali slovenski pridelovalci.
Več o projektu in odzivih dobaviteljev ter pridelovalcev si lahko preberete v torkovi tiskani izdaji Dela ali na www.delo.si.