Leta 2017 so Američani največ zapravili za hrano. 42 odstotkov vseh nakupov na področju skrbi za hišne ljubljenčke je bilo usmerjenih v hrano. 15,11 milijarde dolarjev (13,13 milijarde evrov) so zapravili za različne dodatke, 17,07 milijarde dolarjev (14,8 milijarde evrov) za obiske veterinarjev, za druge oblike nege pa 6,16 milijarde dolarjev (5,3 milijarde evrov).
Trg storitev in izdelkov za hišne ljubljenčke postaja vse bolj zanimiv za investitorje. Od leta 2012 do 2016 so investirali kar 500 milijonov dolarjev (434 milijonov dolarjev) – predvsem v razvoj tehnologije. Na seznamu sta se znašla tudi pekač za pasje piškote in aplikacija za sprehajanje. Zanimanje za omenjeni trg je logično, saj je odporen proti recesijam. Leta 2008, v času najhujše finančne krize, se je število nakupov v primerjavi z letom 2007, povečalo za 4,9 odstotka.
Američani svojih hišnih ljubljenčkov ne vidijo kot živali, temveč kot člane družine. Kar 44 odstotkov milenijcev, ki imajo doma največ hišnih ljubljenčkov, meni, da je njihov ljubljenček kot nekakšen testni otrok. Vse več zakoncev ob ločitvah celo zahteva, da sodniki premislijo tudi, kaj je v najboljšem interesu hišnih ljubljenčkov in kdo bi moral za njih skrbeti v prihodnje.