Pantone je ena od svetovnih avtoritet na področju barv že vse od leta 1963, ko je njen ustanovitelj Lawrence Herbert izumil nov sistem za identifikacijo, primerjanje ter združevanje barv ter tako rešil problem, da imajo 'vsake oči svojega malarja': da si na primer pod besedo rdeča vsak lahko predstavlja drug odtenek. Sistem bo vsak prepoznal kot barvno pahljačo standardiziranih in natančno označenih barv, ki jih s seboj prinesejo pleskarji, da si izberemo barvo sten, na primer.
Pantone, zdaj pod okriljem družbe X-Rite, že več kot desetletje tudi izbira barvo leta, podobno kot oblikovalska srenja napoveduje trende na področju mode, pohištva,... Leta 2008 je bila izbrana irisno modra, leto kasnej mimoza rumena, lani pa nekoliko svečana in resnobna turkizna, kar so povezovali z resnobnimi recesijskimi časi.
Izvršna direktorica Pantonovega inštituta za barve Leatrice Eiseman navaja, da v resnih časih potrebujemo nekaj spodbudnega in da je barva kovačnika prav taka. Njihova odločitev ni sama sebi namen: korporacija H & M je barvo že vključila v svoje prihajajoče kolekcije, prav tako ji napovedujejo veliko vlogo v okolju naših domov, saj ima velik potencial kot barva za poudarke, navajajo.