Eko trend je splošno razširjen, v oblikovanju se pojavlja že nekaj let. Zato ni nenavadno, da se da na to temo kaj izbrskati tudi med novoletno ponudbo. LesnaVesna je nova slovenska blagovna znamka, ki skuša na sodoben način interpretirati obstoječe oblike, pri čemer pogosto črpa iz zakladnice ljudske umetnosti. Kot pravita arhitekta Eva Štrukelj in Ignacio Lopez Sola, ki omenjeno blagovno znamko vodita, je LesnaVesna tu, da nas spomni na naše ljudske in prvinske korenine.
Izdelala sta tri različne smrečice iz bukove vezane plošče s prikupnimi imeni Gozdni sprehod, Snežni oblaček in Zimska roža. Zadnji dve se da okrasiti s pentljami, trakovi ali listki z lepimi željami v luknjice in tako spodbuditi kreativnost. V smrečico Gozdni sprehod pa so vrezani živalski motivi in dodane lesene figurice živali, tako da lahko sestavljanje predstavlja svojevrstno igro.
Arhitekta pa sta izdelala tudi kolekcijo dvajsetih obeskov DomaDoma. Ti so kot piškotki, pravi arhitektka, dišijo po cimetu, hkrati pa je vsak od njih tipičen slovenski ljudski motiv, opremljen s šaljivim opisom v dveh jezikih. Kaj bo letos viselo na vaši smrečici? Hiška, drevo, lipa, snežinka, Triglav, narcisa, buča, potica, jabolko, pršut, kura, oliva, grozdje, konjiček, medved, štroklja, zmaj, zlatorog ali povodni mož.