5 nasvetov Marie Kondo za uspešno delo od doma

Kraljica organizacije doma Marie Kondo je pripravila nekaj nasvetov, kako urediti delovni kotiček doma.

Nova knjiga Marie Kondo (Joy at Work: Organizing Your Professional Life ali Veselje pri delu: Organizirajte svoje poklicno življenje), ki jo je izdala v začetku aprila, sovpada s trenutnimi razmerami, ko veliko ljudi dela od doma. Posveča se temu, kako pomemben je urejen delovni kotiček, v katerem se lahko tudi v dinamičnem domačem okolju v celoti posvetimo delu.

PREBERITE ŠE: NIKAR V TRENIRKI V DOMAČO PISARNO

Dan naj se začne z majhnimi rituali

Medtem ko delamo od doma, je izredno pomembno, da znamo svoj miselni tok preusmeriti iz zasebnega v poklicno življenje, poudarja Marie Kondo. Da bi možgane lažje prepričali, da je čas za delo, lahko delovnik začnemo z ritualom, ki signalizira začetek novega delovnega dne. Recimo: vsak dan napišimo kratek seznam, kaj moramo narediti in kaj si želimo doseči; pospravimo pisalno ali delovno mizo in pri brisanju uporabimo nekaj kapljic eteričnega olja.

Pripomočki pri roki

Veliko ljudi doma nima urejene pisarne ali posebnega delovnega kotička. Da bi bili kar se da organizirani, vzemimo škatlo ali košaro in vanjo spravimo vse stvari, ki jih imamo pri delu vedno radi pri roki. Po delu jih tako lahko pospravimo in naslednji dan spet pripravimo. Ko bomo odprli škatlo ali košaro, bomo vedeli, da je čas za delo. In ko jo bomo pospravili, bo čas za počitek, družino in prosti čas.

PREBERITE ŠE: MARIE KONDO: 5 NASVETOV ZA UREDITEV PISARNE ALI DELOVNEGA KOTIČKA

Predmet, ki vas razvedri

V svoj delovni kotiček postavite nekaj, kar vas razvedri. To je lahko fotografija, vaza s svežim cvetjem ali najljubša lončnica. S tem boste pri delu bolj sproščeni in zadovoljni.

Marie Kondo ima na primer na svoji delovni mizi leseno jajce, ki ga uporablja za meditacijo. Sprošča se tako, da jajce valja po mizi z odprto dlanjo.

Otrokom uredite urnik

Marie Kondo ima dve hčeri, stari 3 in 4 leta. Ker oba z možem trenutno delata od doma, sta morala vzpostaviti red, ki jima omogoča, da brez večjih zapletov opravita vse naloge. Otrokom sta sestavila urnik, da vesta, kdaj se jima bosta lahko v celoti posvetila. Nanj sta uvrstila tudi skupno pripravljanje zajtrka in branje.

Bodi prijazen do sebe

»Nič ni narobe, če se je vaša produktivnost v tem času spremenila,« je svojim spremljevalcem na družbenih omrežjih sporočila Marie. V teh stresnih razmerah moramo biti prijazni in popustljivi do sebe ter si dopustiti, da smo kakšen dan manj storilni. Osredotočiti se moramo na tisto, kar nam je uspelo narediti, in ne tisto, česar nam ni uspelo.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE