6 korakov, da z opravili ne boste več odlašali

Ste po naravi človek, ki pogosto odlaša z raznimi opravili? S šestimi koraki se boste nadležne navede lahko znebili.

Ali tudi vi pogosto odlašate s stvarmi in nato v paniki poskušate vse postoriti v zadnjih minutah? Odlašanje naj po mnenju strokovnjakov ne bi bilo posledica slabe organizacije s časom, temveč je pogosto povezano z občutki manjvrednosti, nesigurnosti, slabe samopodobe ali občutkom, da nismo dovolj usposobljeni za nalogo, ki nam visi nad glavo. »Ljudje se zapletajo v cikle odlašanj, ker se ne znajo spoprijeti z negativnimi čustvi, povezani z nalogo, ki jih čaka,« je pojasnila profesorica psihologije dr. Fuschia Sirois za New York Times.

Domnevno naj bi zapletanje v cikle odlašanja lahko zaustavili s šestimi preprostimi koraki.

PREBERITE ŠE: ČISTI Z MANO: NOV TREND, KI PONUJA MOTIVACIJO ZA POSPRAVLJANJE

Na roko napišite, kaj morate narediti

Namesto telefona ali računalnika vzemite kos papirja in nanj napišite, kaj vse morate narediti. Nato vsako opravljeno nalogo prečrtajte. Uporabite lahko tudi rdečo ali kakšno drugo barvo, ko se boste pomikali proti koncu seznama.

Učinek te dejavnosti naj bi bil zelo hiter. Preplavil vas bo občutek, da ste nekaj dosegli in vam pomagal, da boste začeli o nalogah razmišljati kot o izzivih.

Zjutraj posteljite posteljo

Preden se odpravite na delo in ste svojo posteljo že dovolj prezračili, jo uredite. Poravnajte rjuho, uredite vzglavnike in prešito odejo. To je prva stvar, ki jo lahko prečrtate s svojega seznama za tekoči dan.

PREBERITE ŠE: 5 NAPAK PRI POSTILJANJU POSTELJE IN KAKO JIH ODPRAVITI


Projekt razdelite na manjše korake

Če boste razmišljali o spomladanskem čiščenju kot celoti in obsežnem projektu, ki vam bo zagotovo vzel ogromno časa, prenehajte. Pomembnega gospodinjskega opravila se lotite z majhnimi koraki. Najprej perilo, nato nered, nato omare, pa prah itd.

Najprej najpomembnejše stvari

Vsak večer na seznam napišite šest najpomembnejših stvari, ki jih morate narediti prihodnji dan. Napišite zgolj šest stvari, ne več. Nato teh šest opravil razporedite glede na to, katere se morate lotiti najprej. Zjutraj se osredotočite samo na prvo stvar, drugega opravila na seznamu se lotite šele, ko ste prvega zaključili. Če vam kakšno ostane, ga premaknite na naslednji dan.

Nič naj vas ne moti

Kadar se osredotočate na neko nalogo ali opravilo, pospravite ali ugasnite telefon in računalnik. Če radi delate ob radiu, ga prižgite, sicer izberite sebi všečno glasbo.

Roki naj bodo dovolj dolgi

Odločili ste se, da bo vaš dom do konca meseca bleščeče čist. A že samo razmišljanje o tem, da vam je ostalo zgolj pol meseca, da se lotite vseh opravil, vas bo spravilo ob živce. Postavite si nek razumen rok, ki vam bo dal še nekaj dni možnosti, da z opravilom malce odlašate. Če vam bo uspelo vse opraviti v roku ali celo prej, boste dobili občutek, da ste nekaj dosegli.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE