Tuš v prodajo slovenske zelenjave nepravilnih oblik

11. 11. 2018 | Besedilo: K. Ž./STA

slovenska zelenjava, tuš, naravno drugačni, zelenjava

Trgovska družba Tuš od petka potrošnikom v svojih centrih po državi ponuja tudi nakup slovenske zelenjave nepravilnih oblik in velikosti pod imenom Naravno drugačni. Kot je ob tem povedal direktor marketinga v Tušu Andraž Tuš, se samo v Sloveniji zavrže več kot tretjina sadja in zelenjave, ker ne izpolnjuje določenih standardov.

Tuš je v petek ob predstavitvi projekta v Celju dejal, da si v družbi prizadevajo potrošnike ozavestiti o spoštovanju lokalno pridelane hrane in tako pripomoči k zmanjšanju zavržkov hrane.

Že v tradicionalni kuhinji so manjši krompir porabili za praženega, nedeljske juhe ni bilo brez krivega korenja iz vrta, ki so ga najmlajši pojedli še preden je bila juha kuhana, zeljno glavo nepravilne oblike so dodali solati, iz krive hrenove korenine so naredili omako, velika črna redkev pa je bilo koristno uporabljena v solatah, je dejal Tuš in dodal, da se kupec naravno drugačnih pridelkov zaveda, da so ti zrasli v slovenski zemlji, ki jo zaznamujejo geografske značilnosti v naravnih pogojih.

FOTO: arhiv podjetja TušPojasnil je, da se izdelki pod oznako Naravno drugačni nanašajo na zelenjavo slovenskih pridelovalcev, ki se zaradi nepravilnih oblik, dolžin, velikosti, mase ali premera razlikuje od tiste, ki so jo potrošniki vajeni, vendar je enako kakovostna in okusna, praviloma pa bi že pri pridelovalcih romala med odpadke.

Poudaril je še, da se skupaj s pridelovalci, ki sodelujejo v projektu Slovensko s podeželja in pridelujejo zelenjavo za Tuš, prizadevajo doseči, da bi sejali pridelke sukcesivno, torej z zamikom, ter različne sorte v različnih pokrajinah vse od Primorske do Prekmurja, s čimer bi podaljšali sezono slovenskih pridelkov od zgodnje pomladi do zime.

Predstavnica Kmetijske zadruge Sloga iz Kranja Marija Mehle je dejala, da zadruga sodeluje v projektu in da skušajo prodati tako prvovrstno zelenjavo, kot tudi drugovrstno, s katero ni nič narobe.

"S takšnim pogledom na kakovostno pridelano hrano pomagamo kmetom, da lahko naslednje leto vnovič kupijo ves material za pridelavo, omogočijo kmetiji obnavljanje, svojim otrokom pa delovno mesto na kmetiji. Naša hrana je odlična, zato si tudi zasluži, da jo cenimo," je še dejala Mehletova.

Deli na facebooku

Deli na drugih omrežjih

Or use your account on Blog

Error message here!

Hide Error message here!

Forgot your password?

Or register your new account on Blog

Error message here!

Error message here!

Hide Error message here!

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link to create a new password.

Error message here!

Back to log-in

Close
Več informacij DELOINDOM Logo

Zakaj imamo v uredništvu Dela in dom radi piškotke?

S potrditvijo piškotkov nam omogočate uporabo analitičnih orodij, s katerimi izvemo, kaj radi berete in česa ne. Želimo ustvarjati kakovostne vsebine, ki jih boste z veseljem prebirali, zato vas prosimo, da potrdite piškotke na spletnih mestih Dela d.o.o.

ZAVRNI STRINJAM SE
newsletter
deloindom logo

Prijavite se na e-novice in bodite na tekočem!

Nadaljuj na prijavo >
newsletter
deloindom logo

Naročite se
na DELOINDOM

NAROČI SE