Priznana slovenska oblikovalka Nika Zupanc je za podjetje Morela okulisti zasnovala interier optike, ki so jo pred kratkim odprli v enem od nakupovalnih središč v Ljubljani. To je že druga optika, ki jo je oblikovala za omenjeno podjetje, prihaja pa še tretja v Portorožu, ki bo prav tako kmalu zaključena.
»Navdih za interier je bil par očal – kot neke vrste merska enota. Izhajali smo iz števila očal, ki jih je naročnik želel predstaviti v trgovini. Na osnovi tega smo oblikovali predal, iz katerega so po principu zidakov oblikovani vsi elementi v interierju,« pojasnjuje oblikovalka Nika Zupanc. Ob tem dodaja, da je naročnik želel optiko, za katero bosta značilna posebno vzdušje in okolje, ki pooseblja filozofijo družinskega podjetja.
Po besedah Martina Mikeka, direktorja podjetja Morela okulisti, so se za oblikovanje interierja optik odločili za studio Nike Zupanc iz več razlogov. Glavni je bil njen prepoznavni slog oblikovanja, ki izvirno interpretira tradicionalne in klasične prostore na sodoben način. »Navkljub sodobnosti njeni prostori izžarevajo toplino, mehkobo in so barviti. Prav ta občutek prijaznosti, prelepih na novo upodobljenih klasičnih oblik in doživetja barv, smo želeli ustvariti v očeh obiskovalcev naših optik. V Moreli, kjer pomagamo vsem skrbeti za dober vid in zdravje oči, našo storitev gradimo na odličnosti, dostopnosti in dolgoročnosti. Te vrednote, ki jih živimo, izhajajo iz naše tradicije. Prav slednjo smo kot sodobno interpretacijo tradicionalne optike želeli poudariti tudi skozi podobo naših trgovin,« je povedal sogovornik. Dejavnost optike ima po njegovih besedah določene posebne zahteve v prostoru, na primer primerne površine za razstavljanje okvirjev očal, primerno osvetljenost, dovolj velik prostor za preglede in čakalnico, ki zagotavljata zasebnost, nepogrešljivi pa so tudi servisni prostori in delavniške površine. Vse to je, kot dodaja sogovornik, kljub razmeroma majhnemu prostoru Niki uspelo racionalno in lično umestiti v prostor.
Barve so po besedah oblikovalke izbirali kot niz treh interierjev, ki vsak zase v treh barvnih niansah ustvarjajo paleto doživetij v optikah. »Z izbiro pastelnih tonov smo želeli ustvariti prijetno vzdušje, ki se odmika od tradicionalno hladnih interierjev, ki smo jih vajeni v prostorih s podobno ali enako vsebino in storitvami,« pojasnjuje oblikovalka. Pričarali so občutek iluzije ambienta 'Alice v čudežni deželi', ki so ga poudarili z dvema ogromnima stoječima svetiloma s senčnikoma, ki zavzemata mesto tam, kjer je poudarek na majhnosti in detajlih.
V interierju so med drugim tudi oblazinjeni kosi in ogledala iz Kolekcije III., ki jo je Nika Zupanc oblikovala za britansko podjetje Sé, s katerim je začela sodelovati pred sedmimi leti.
Vsi trije interierji so oblikovalsko povezani in kot taki predstavljajo enega od segmentov prepoznavnosti podjetja, očesne klinike in blagovne znamke, se pa vsakokrat znova prilagajajo lokaciji. Tako gre na primer v optiki v Portorožu, ki bo zadnja v nizu interierjev, po besedah oblikovalke za neke vrste homage Parenzani, Mediteranu ter barvam Pirana in Portoroža.
Oblikovalski opus mednarodno uveljavljene oblikovalke Nike Zupanc, ki je svojo prepoznavnost zgradila z oblikovanjem za priznane blagovne znamke, kot so Moooi, Qeeboo, Moroso, Nodus, Dior, Natuzzi, Sé, obsega različne predmete za dom in bivanje, od stolov, svetil, delovnih miz, počivalnikov in zof do desk za deskanje na valovih. Oblikovala pa je tudi nekaj zasebnih in javnih interierjev.