Jelovica je certifikat pridobila, ker je zadostila zahtevnim merilom, kot so letni promet, dobra bonitetna ocena in dobro bonitetno poročilo. Družba z več kot 100-letnim poslovanjem spada med najstarejša podjetja, ki so prejela certifikat, ta pa pomeni priznanje in potrditev premišljenega in pravilnega vodenja, so sporočili iz Jelovice. Po besedah Gregorja Benčine, predsednika upravnega odbora Jelovice, certifikat pomeni potrditev pravilne smeri pri vodenju in razvoju družbe: »Za nas je pomembno zaupanje strank in poslovnih partnerjev v kakovost izdelkov in zanesljivost poslovanja, kar potrjuje tudi nova pridobitev.«
Čeprav pogoji poslovanja ob finančni krizi v zadnjih letih niso bili ugodni, se je Jelovica iz tradicionalnega, proizvodnega podjetja preoblikovala v sodobno, dinamično in zeleno družbo z novimi energijsko varčnimi in do okolja prijaznimi izdelki, inovativnimi načini poslovanja in vizijo za prihodnost. Pomemben je tudi prodor na zahtevne tuje trge, kamor Jelovica danes izvozi več kot polovico svoje proizvodnje. Svojo prakso poslovanja v tujini, visoko kakovost izdelkov in zanesljivost je uspešno prenesla tudi na poslovanje v Sloveniji, kar je pripomoglo k dvigovanju bonitete, ki jo je prepoznala tudi priznana bonitetna hiša Coface.
Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) podeljuje certifikat Excellent SME izbranim podjetjem po merilih mednarodne bonitetne hiše. Bonitetna ocena družbe je rezultat finančne analize poslovanja družbe, bonitetno poročilo pa vsebuje tudi oceno plačilne morale in tveganja poslovanja s podjetjem s prikazom morebitne nesolventnosti v naslednjih 12 mesecih. Nenehno spremljanje poslovanja Jelovice, na katerem temelji veljavnost certifikata, zagotavlja njegovo primerno kredibilnost tako v domačem kot mednarodnem poslovnem okolju.
Certifikat odličnosti povečuje kredibilnost in podjetje izpostavlja kot primer dobre delovne prakse. Informacija, da je podjetje pridobilo certifikat, ni pomembna samo za poslovne partnerje, ampak tudi za potrošnika, ki danes težje izbere zanesljivega ponudnika na trgu. Kupci lahko že na spletnih straneh zaznajo podjetje kot zaupanja vrednega poslovnega partnerja in pravi naslov za nakup. Projekt je mednaroden, ker je njegov namen tudi olajšanje poslovanja s tujino, zato je besedilo na pečatu zapisano tudi v uradnem jeziku Evropske skupnosti.