Pa ni bilo čisto tako. Prvič zato, ker so tri ure absolutno premalo, če si želiš pogledati vsaj del vsega, kar je na ogled v obeh dvoranah, pri čemer ima vsaka vsaj dve nadstropji. Ne samo pri času, uštela se tudi pri barvah. Kopalniški elementi so namreč izrazito minimalistično oblikovani, z izčiščenimi linijami, prav nič ni odveč, vsak detajl je na svojem mestu s točno določenim namenom. Temu primerna je tudi izbira barv za kopalniške elemente - prevladuje bela, takoj za njo je siva, od najsvetlejšega do najtemnejšega odtenka, opaziti je bilo tudi nekaj postavitev v črno-beli barvi in v barvi lesa.
Drugih barv je bilo le za vzorec, tako pri tistih najbolj zvenečih imenih na področju kopalniškega dizajna kot pri manj prepoznavnih. Večina je za barvitost poskrbela z LED-osvetlitvijo v različnih bolj ali manj vpadljivih barvah. Nekateri proizvajalci so v barve »oblekli« umivalnike (Creavit), drugi kopalne kadi (Ideavit), le redki so v barve odeli kopalniško pohištvo (Arcom). Pravzaprav je bilo še najbolj barvito na razstavnih prostorih, kjer je bila na ogled »dodatna« sanitarna oprema, kot so pokrovi za wc-školjke.
Bodo pa, kot kaže, kopalnice precej bolj živahno podobo kazale v prihajajoči sezoni. Tako namreč nakazujejo trije scenariji oziroma tri postavitve kopalnic na trend forumu Pop up my bathroom.