Na sejmu, ki poleg aprilskega v Milanu predstavlja največji tovrstni dogodek, sodeluje več kot 1200 podjetij iz 50 držav, razstavljajo pa v 11 halah na več kot 250 tisoč kvadratnih metrov. Na ogled so tako novi trendi v pohištveni industriji, nove smernice v oblikovanju, inovativne ideje uveljavljenih in tudi mladih oblikovalcev. Mednarodno priznane blagovne znamke običajno postavijo na ogled izdelke, ki so jih zanje zasnovala zveneča imena iz sveta oblikovanja.
Na ogled slovensko pohištvo
Na mednarodnem sejmu v Kölnu sodeluje tudi deset slovenskih podjetij. Prvič se na enem najpomembnejših sejmov v Evropi predstavlja blagovna znamka Rex Kralj. "Za samostojno predstavitev na tem sejmu smo se odločili, ker želimo povečati prepoznavnost blagovne znamke Rex Kralj ter seveda povečati našo prisotnost na globalnih trgih. V nekaj dneh imamo priložnost pokazati naše izdelke velikemu številu globalne profesionalne javnosti. Ti lahko vse naše izdelke tudi preizkusijo in se prepričajo o kakovosti naših izdelkov. Hkrati pa se lahko na enem mestu osebno srečamo z večjim številom naših mednarodnih kupcev," pojasnjuje direktor Tomaž Sešlar in dodaja, da so za namen boljše predstavitve na sejmu izdali nov katalog, ki v obliki knjige vsebuje vse informacije o njihovih izdelkih. "Cilji naše predstavitve so jasni, povečati prepoznavnost blagovne znamke Rex Kralj, prikazati naše izdelke in neskončne možnosti uporabljenih materialov v njih ter pridobiti čim več novih kupcev in kontaktov, na katerih bomo gradili našo mednarodno navzočnost v naslednjih letih," še dodaja sogovornik.
V okviru Javne agencije Spirit Slovenija na skupnih razstavnih prostorih v dveh različnih halah sodelujejo podjetja 3S Design, Tokio Asobi, Donar, Kauch, Klun Ambienti, Mitja – Mizarstvo Bolčič in Turk M&Z.
Blagovna znamka Kauch, za katero stoji Luka Debevec, se na sejmu predstavlja prvič. Mednarodni javnosti so postavili na ogled novi model Kauch Oto. Po besedah Luke Debevca pričakujejo nove kontakte in potencialne kupce. "Ker smo ta tem sejmu prvič, za naše podjetje to sodelovanje pomeni velik izziv in spoznavanje novega trga, nabiranje odzivov na naše delo," pojasnjuje Debevec.
Podjetje Mizarstvo Bolčič na sejmu sodeluje že četrtič, prvič so se samostojno predstavili leta 2016, prav tako so samostojno razstavljali leta 2017, lani in letos pa se sejma udeležujejo v okviru skupinske predstavitve, ki jo organizira Javna agencija Spirit Slovenija. Tokrat so na ogled postavili nekaj izdelkov iz kolekcije Mitja v črni barvi, izdelanih iz masivnega lesa jesena.
"Odzivi v preteklih letih so bili pozitivni, zlasti prvo leto smo s celostno podobo in samimi izdelki pritegnili veliko zanimanja za našo kolekcijo Mitja. Pričakujemo, da bomo tudi letos pritegnili pozornost kakšnega kakovostnega kupca," pojasnjuje Loredana Matkovič, direktorica podjetja Mizarstvo Bolčič, in dodaja, da sodelovanje na omenjenem sejmu pomeni, da na njem predstavimo novosti za tekoče leto, tako obstoječim kupcem kot tudi iščejo nove priložnosti za širitev trga.
!!galerija!!
Drugič na sejmu IMM v Kölnu sodeluje tudi slovensko podjetje 3S design, ki na njem predstavlja novo linijo Oblique, v kateri so raznovrstni in domišljeni elementi z magnetnim pritrjevanjem iz masivnega lesa (držala za steklenice, kozarce, police, obešala …). Linija je po besedah Kaje Strle iz podjetja 3S design nadgradnja sistema 3S magnet, na sejmu pohištva Ambient v Ljubljani pa je prejela dve nagradi: Top 5 in Top of the Top (Najboljši med najboljšimi). Tokrat so na ogled postavile tudi preostalo kolekcijo sistema 3S magnet –univerzalnega sistema stenske obloge in raznovrstnih magnetnih dodatkov, poleg omenjenega sistema pa tudi nekaj elementov linije Steelline ter stojalo za obleke Plutoo.
Po besedah sogovornice so že na lanski predstavitvi pozitivne odzive. Tokrat pa se nadejajo še povečanega obsega prodaje na tem trgu. "Predstavitev na takšnem sejmu za naše podjetje predstavlja ogromno priložnost za povečanje razpoznavnosti naše blagovne znamke na tujih tržiščih ter vzpostavljanje stikov z zainteresiranimi trgovci, arhitekti in oblikovalci, ki želijo naše izdelke vključiti v svoje projekte," še dodaja Kaje Strle.
Družinsko podjetje Klun ambienti na sejmu sodeluje prvič. "Na sejem smo si želeli že pred leti, zato smo vsaj zadnjih deset let pripravljali podlago, za ta največji in najbolj resen sejem na področju pohištva v Evropi," pojasnjuje arhitekt in direktor podjetja Klun ambienti Robert Klun in dodaja, da so se odločili pokazati svojo unikatno zgodbo Linearnega pohištva, ki so ga začeli snovati leta 2006 z modelom Linearr K77. Predstavljajo pa tudi stensko sedežno pohištvo in novo linijo Silent chair. "Odločitev za sodelovanje na sejmu se je pokazala kot pravilna, saj vzbujamo izredno zanimanje, preko 35 kontaktov dnevno s konkretnimi povpraševanji. Udeležba na sejmu je izredno velik vložek, ne samo v denarju, še bolj v času in pripravi, ki jo sejem potrebuje. To je zelo velika odgovornost vseh v podjetju," še pravi Robert Klun.
Slovenski podjetji na sejmu kuhinj
V okviru sejma IMM Köln vsaki dve leti poteka tudi sejem kuhinj LivingKitchen. Tudi na tem sodelujeta dve slovenski podjetji: podjetje Turk M&Z, ki proizvaja kuhinjska pomivalna korita pod blagovno znamko Sink solution, in podjetje Koviniplastika Lož, ki predstavlja svojo blagovno znamko pomivalnikov Alveus.
Podjetje Turk M&Z na sejmu kuhinj LivignKitche sodeluje prvič, za predstavitev pa so pripravili dve novosti: pomivalnik Edge, ki je kombinacija granitne posode in okvirja iz nerjavne pločevine, in otoški RSF pomivalnik z integriranim profesionalnim plinskim kuhališčem, ki ima dno napolnjeno z vodo, ta pa preprečuje umazaniji, da se oprime na površino kuhališča (ko se konča s kuhanjem, se voda izpusti v odtok, površina pa se samo obriše in dobi prvotni sijaj). "Od sejma pričakujemo večjo prepoznavnost blagovne znamke Sink solution, pridobitev novih kupcev in distributerjev na ciljnih trgih in poglobitev sodelovanja z obstoječimi kupci. Smernice sejma pa bomo upoštevali v našem razvoju novih izdelkov," pojasnjuje Zoran Turki iz podjetja Turk M&Z.
Na sejmu LivingKitchen že petič sodeluje tudi podjetje Kovinoplastika Lož z blagovno znamko Alveus. Za tokratni sejem so pripravili nekaj novosti, med njimi so na primer, z dodatnimi funkcijami obogatili linijo pomivalnikov Stricto, nekatere modele pomivalnikov Alveus nadgradili z novim funkcionalnim in estetskim odtočnim sistemom Push Pop-Up, predstavljajo pa tudi pomivalnik Jubilee, ki je produkt "50-ih let izkušenj, strasti in vizije", kot pravijo v podjetju.
In kaj tokrat pričakujejo od sejma? "Pričakovanja so velika. V prvi vrsti graditev prisotnosti blagovne znamke Alveus na svetovnem trgu. Alveus velja za enega izmed štirih največjih svetovnih znamk med kuhinjskimi koriti, zato menimo, da je prisotnost na takem razstavišču potrebna. Naš razstavni prostor je pot, na kateri se predstavljamo našim sedanjim in novim potencialnim partnerjem. Tu se srečamo in dogovorimo za aktivnosti v prihodnjem letu z našimi že aktivnimi kupci. Za nekatere kupce iz oddaljenih regij sveta je to edina možnost, da lahko v živo vidijo naše nove modele korit pred lansiranjem. Veliko pa stavimo tudi na pridobivanje novih kontaktov in novih priložnosti za širitev na svetovnem trgu," odgovarja Andreja Braniselj iz podjetja Kovinoplastika Lož.