Setveni koledar

Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Razno

V Kranju skupna pisarna za informacije o gradnji

Mestna občina Kranj in Upravna enota Kranj sta se med prvimi v državi dogovorili za ustanovitev skupne svetovalne pisarne za gradnje. V pisarni, ki svoja vrata odpira danes, bodo lahko občani na enem mestu pridobili informacije glede statusa zemljišča, dokumentacije in ostalega, povezanega z gradnjami.
K. Ž./STA
18. 9. 2017 | 13:13
21. 10. 2024 | 13:49
2:56

Pisarna bo delovala ob sredah med 15. in 16. uro v pritličju Mestne občine Kranj. Občani bodo tam lahko od uslužbencev dveh pristojnih institucij na enem mestu pridobili odgovore na raznovrstna vprašanja, ki se nanašajo na gradnjo, sta v skupnem sporočilu za javnost zapisali kranjska mestna občina in upravna enota.

"Namen nove skupne pisarne je, da bodo občani lahko v njej pridobili vse informacije glede statusa zemljišč oziroma podatke, ali je zemljišče zazidljivo ali ne, ter kakšni so pogoji gradnje," sodelovanje občine in države na lokalni ravni pozdravlja kranjski župan Boštjan Trilar.

Občani bodo na enem mestu lahko pridobili informacije glede skladnosti predvidene gradnje s pogoji prostorskih aktov in z zahtevami predpisov, ki urejajo gradnjo, ter druge splošne informacije o možnosti gradenj. S tem bo tudi odločitev o nameravani gradnji lažja in hitrejša, dodaja načelnik Upravne enote Kranj Matjaž Dovžan.

Prepričan je, da bodo informacije, pridobljene v skupni svetovalni pisarni, občanom olajšale pridobitev vse potrebne dokumentacije. Upravni enoti bo s tem omogočeno hitrejše odločanje, kar bo posledično skrajšalo postopke pridobitve potrebnih dovoljenj, to pa je v korist vseh strani.

Postopek izdaje gradbenega dovoljenja še vedno ostaja izključno v pristojnosti Upravne enote Kranj. "Skupna pisarna bo v pomoč le z informacijami, ki bodo lastniku oziroma investitorju pomagale pri odločitvi, kaj želi narediti z nepremičnino. Tako bo nato postopek na upravni enoti lažji," pojasnjuje župan.

Skupna pisarna dveh pristojnih institucij v Kranju je še en primer dobre prakse, katerega učinki so lahko le pozitivni, ne le za občane, temveč tudi za uslužbence omenjenih institucij, so prepričani na občini, ki je lani že uvedla posebno pisarno za pomoč občanom v prostorskih zadevah. Ta je bila, kot poudarjajo, zelo dobro sprejeta, saj so mnoga vprašanja občani razrešili že na občini ter manj obremenili upravno enoto.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine